piątek, 29 marca 2013

[użyj to!] stemple z korka

Witajcie kochani!
Wiadomo, że stemple możemy zrobić z gumki lub ziemniaka, a ja dzisiaj chcę Wam zaprezentować jeszcze jeden pomysł na własnoręcznie zrobione stempelki...


..założę się, że babskie spotkania często okraszacie winem;)) więc pamiętajcie żeby nie wyrzucać korków do śmieci tylko chomikować chomikować chomikować!!!;))

Potrzebne będą korki, cienkopis i nożyk (ja kupiłam najtańszy nożyk z obi + 10 zapasowych ostrzy)...


Narysujcie na korku dowolny kształt. Jeśli płaszczyzna jest lekko wypukła to zetnijcie ją najpierw nożykiem żeby przyszły wzór się równo odbijał...

..wytnijcie wzorek - uwaga na paluchy- łatwo się skaleczyć..
..i gotowe:)
W tym scrapie oraz albumiku użyłam moich ulubionych 'x', 'o'.. oraz strzałki...






Jeśli wykonacie takie stempelki to koniecznie podzielcie się z nami informaacją w komentarzu:)

Miłego weekendu!!!


9 komentarzy:

  1. tak sobie właśnie pomyślałam, że do korków można też przykleić mniejsze stemple gumowe. dobra opcja na trzonek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł z korkowymi stemplami wymiata! i prace cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł! koniecznie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    A moja córka tak samo mówi na lampę i balon:) dogadaliby się;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za pomysł, skorzystałam: http://made-by-iwa.blogspot.com/2013/04/brum-brrrummmmm.html

    OdpowiedzUsuń
  6. i u mnie :) http://handmadebyki.blogspot.com/2013/04/scrap-28.html

    OdpowiedzUsuń