sobota, 20 kwietnia 2013

Na tapecie Wasze prace.

Dziękujemy baaaaardzo za wszystkie prace, które do nas przesyłacie. Cieszymy się podziwiając każdą! W tym miesiącu jest tak urodzajnie, że postanowiłyśmy rozbić Waszą twórczość na dwa dni. To co, ruszamy?

 karta z próbką tkaniny - Żona swojego męża

kartka z siatką od cebuli - Barbarella

ozdobione pudełka z KFC - Madhu 

 journalowe wpisy
Druga Szesnaście

Mina Juveler

Mellisnkka

A na koniec jeszcze czcionka przypominająca tą z wytłaczarki DYMO przesłana przez BrryŚKę ---> klik.

Druga część Waszej twórczości już jutro na naszym blogu.
Wczoraj polubił nas 100 fan! Jupi!!!!

6 komentarzy:

  1. bosssskie prace! dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaa!Dziewczyny!Jestem zaszczycona obecnością!!Łał...to dla mnie wzruszający moment :D Serio.Pierwszy raz gdzieś coś ktoś mojego wrzuca! Miłe to jest!
    A Wam dziękuję jeszcze za pomysły ,za wyobraźnie i za to, że jesteście. Wciągnęła mnie asica-scrap w bajkę scraperską a Wam zawdzięczam to, że rozglądam się za różnymi przydatnymi rzeczami dokoła mnie!
    ps. wszystkie piękne są prace...a mi dziś wpadła ta ostatnia w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że u nas "debiutujesz" :D to faktycznie fantastyczny moment! oby tak dalej! bardzo cieszymy, że inspirujemy!

      Usuń
    2. zapraszamy do zgłaszania kolejnych prac, bo uwielbiamy je oglądać i pokazywać czytelnikom :)

      Usuń